Kenneth Forland Rocks!

 
Vår vän Kenneth är fotograf.
En duktig sådan!
 
När Axel fortfarande var Peanut fotade Kenneth mig och Anders och som
överraskning till Anders fotade vi Axel innan jag for tillbaka till Kina.
 
Bilderna blev så bra och det fina i kråksången är ju att när ens vänner
fotar så får man ju inte bara fina bilder utan också kvalitets-tid tillsammans :)
 
Särskillt dagen då Axel skulle fotas. 3 dagar innan avfärd och utan att
knapps börjat packa skulle vi fota. Vi räknade med ca 2 timmar med start kl. 11.
Det blev inget packat den dan kan jag säga! Vi höll på från 11-17.
Axel som ALLTID annars sover som en stock var just denna dagen
till ära super vaken och pigg. Så det var mycket kvalitetstid mellan fotona!
 
Men, till sist fick vi honom in i sömnens
värld och fick riktigt fina bilder!
 
Jag bjuder på ett smakprov! (eller 2 :)
 
 
 
 
För att få kontakt med Kenneth om du vill anlita honom,
besök hans hemsida kennethforland.com
(kan va under uppbyggnad för tillfället)
eller maila honom på Kenneth Forland
 
Tips:
  • Försök matcha fotograferingen med sovtider så tar det inte hela dagen :)
  • Ta med en massa olika rekvisita som mössor, filtar, lammull, gosedjur, bokstäver...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0