Värsta bästa födelsedagsfesten!


Blev härom söndagen glad över att jag inte behöver ordna kalas för Axel i Shanghai! Herregud, skulle haft världens Press på mig! 

Efter en fantastisk glöggfest hos Kathy och Alex med julskinka, knäck, glögg och en massa godsaker fick vi ännu en godsaksorgasm när vi kom till Benjamins 2-års kalas! 

Marsipanlussekatter

Ostbricka med SVENSKA ostar! 
Gubbröra och julskinka 
Söta små frukt-tomtar

Men hallå, det vattnas i munnen 
bara jag bloggar om det!! 

MUMS!! 

Blev av Mimmi ( Benjamins mamma) tipsad om en hemsida som har tips om allt möjligt, bland annat jul-kul. Sidan heter Pinterest. Och de har verkligen tips på allt!! Gå in o kika, man blir nästan beroende! 


Kommentarer
Postat av: Marina

Wow... Vilken fröjd för ögat...!!!! Men du Pinterest...va har du varit egentligen...?? Även tumblr är en riktigt bra inspoapp:-)

Svar: Jaha, va det du :)
Kristinkakaishanghai

2014-12-16 @ 20:49:18
Postat av: Anonym

Wow... Vilken fröjd för ögat...!!!! Men du Pinterest...va har du varit egentligen...?? Även tumblr är en riktigt bra inspoapp:-)

Svar: Hihi, i Kina och bäbisvärlden antar jag ;) Snacka om efter!
Kristinkakaishanghai

2014-12-16 @ 20:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0