Axels dop

 
Jag vet inte hur mycket jag besrättat om Axels dop så tänkte
ta en liten uppfriskning av minnet ihop med er!
 
Dopet hölls i en mysig liten stenkyrka i Dörarp en bit utanför Värnamo.
Perfekt var att deras församlingshem låg ett stenkast iväg och där fick man tillgång till lokal för bjudning efter. Bäst var att det fanns allt så man behövde bara ta med mat och dryck!
 
Det bjöds på smörgåstårta, kakor jag bakat och finfin doptårta!
 
Välsignelsen
Allt har försändrats, Handes fem fingrar och What a wonderful world
sjöng bror Gustav så vackert att tårarna inte kunde hållas borta.
Otroligt fin dikt, skriven och uppläst av min älskade mor.
Huvud-dopp :)
Gudföräldrarna, prästen och vi
 
Mina älsklingar
(Axel var fin i fluga från Tommy Hilfiger)
Stigs duktiga konditor Annika gjorde en
doptårta med globertrottern Axel :)
 
Tack Katarina, Gunnar, Gustav, Hilda, Åke, Lisbeth, Annie, Gabriella, Erik, Dagny, Kenneth, Fredrik, Marina, Johnny, Tuva Li, Estelle, Emil, Sofia, Susanna, Andreas, Hans, Mia, Jonas, Jennifer, Anton, Sigvard, Birgitta, Magnus, Helen, William, Hampus, Alexander, Mattias, Elizabeth, Adam, Noa, Maria och Saga för att ni förgyllde vår dag och för all uppvaktning!
 
Och sist men inte minst, tack Anders,
min älskade man som hjälpte mig att skapa detta under!
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0