Sol med mycket moln!


Hej svejs! 
Känns som vi förlorat 
kontakten med omvärlden! 

Gårdagen spenderades i Miami med shopping och stros. Det blir ju verkligen AS-dyrt när solen håller sig borta och man ska underhålla sig en hel dag. 


Kram från Miami! 

Vi har ni vart på shopping i 3 dagar, så nu plågar vi oss vid poolen med mycket moln, lite sol och en lite kylig vind.. 

Köpte en ny klänning igår, supersnygg! 
( enligt mig själv i alla fall:) när vi kom hem insåg jag att idioten till biträde som skulle steama min klänning rynkfri innan han stoppade ned den o en påse (!), glömt och ta väck larmet!!! Ja men tack för det, så i eftermiddag ska jag gå runt i affärerna här i stan och se om ngn butik kan hjälpa mig lossa den.. Blir man irriterad eller!!? 
Han kunde väl lagt steam-halvtimmen på att lossa larmet istället..! 

Lunchen igår spenderades på ett kärt återseende, Rosa Mexicana och jag drack min första drink efter Axel.. 
Mojito med cocos och ananas.. 
Mums! 

De gör sim egen guacce, by the table! 


Dubbelmums!! 

Sen myste morfar med Axel..

Kram på er från 
solmolnblås-sköna Delray! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0