Ta mig till havet!


Efter mycket funderingar så tog jag och Axel vårt bohag och körde ner till Falkenberg ikväll istället för att vänta tills i morgon då vi skulle åkt. 
Jag är inte jätte förtjust i att köra själv då jag oftast blir sjukligt trött. Så trött att jag typ inte kan köra vidare. Lite lövbigt faktiskt! Men ikväll var en underbar kväll och det gick kanon! Axel somnade o sov för natten... TRODDE JAG! Så fort vi vände in till stugan vaknade han med stora ögon. Jaha, ännu en kväll med överskottsenergi 👎

Så, vi tog följe med mamma ned till stranden för ett kvälls dopp OCH faktiskt premiär dopp för Axel i havet! 
Till havet fick Axel åka skrinda!

Det var så skönt att bada! Helt ljummet! 

Blir det tropisk natt tros? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0