Shopping!


Så här när det börjar närma sig hemförd så blir det mycket shopping! 

Och såklart mycket till Axel..:) 

Igår fick vi lite möbler vi betänk från ett företag som heter J4kids. 


En fin Borg som Axel föll pladask för och helst ville sova i inatt. 


O så en söt bokhylla i form av 
ett får, så fin!! 

Gjorde också en beställning på kinesiska shoppingsajten Taobao som har allt mellan himmel och jord! Allt från billigaste faken till dyraste orginalet. 

Blev sjukt nöjd då jag beställde 3sprouts leksaksförvaringskorgar som i butik kostar 300:-. Gissa vad jag betalade.....:) 


Beställde även fina träleksaker 
och klistermärken.

Den sidan är inget för en shoppaholic. TUR den är på kinesiska så Anders kollega måste hjälpa till varje gång;) 



Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken fin bokhylla!

Svar: Ja visst är den! Perfekt för Axel böcker!
Kristinkakaishanghai

2014-10-19 @ 19:26:41
Postat av: Emma

Tack för tips om 3 spourts, har velat köpa såna korgar och nu vet jag var jag ska shoppa dom ;-)

Svar: Varsågod! ;) Vill du ha länken dit jag köpte dem kanske?? Finns ju ett hav av varianter :)
Kristinkakaishanghai

2014-10-20 @ 22:36:32
URL: http://www.morochmatilda.se
Postat av: elisabeth

När är det dax för hemresa för er? Eller går färden till ngt annat land?
Jag är redan på hemmaplan o Olle kommer efter i december. Fick åka hem tidigare pga medicinska problem. Livet blir ju inte alltid som man tänkt sig.....hursomhelst är det underbart att vara hemma i riktigt Göteborssväder men luft o vatten är rent, fantastiskt att ha vänner o familj nära. Kanske vi ses nån gång. Lycka till!!!

Svar: Nu fick jag din kommentar Elisabeth! Hoppas att du får den hjälp du behöver och känner dig piggare! Stor kram
Kristinkakaishanghai

2014-10-24 @ 06:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0