Welcome back!

Idag blev jag (med en gång) varse om att det faktiskt händer lite fler lustiga/äckliga/allmänt ovanliga saker i Shanghai än i Värnamo...O jag tänkte, ja just det, det var såhär det var!
Efter att vart hos Svenska Handelskammaren gick jag Nanjing East Road ned för att ta tunneln på Peoples Park. Vid min sida dyker det upp en Malay....
Hallooo!!
Hello!
You look like Ciderella.
Hm...I do?
You Ciderella, I'm Mickey Mouse
Okey?
You have so nice skin,
säger han o klappar min arm.
Var 5:e meter stannar han och kramar mig och ger mig en stor blöt puss på varje kind...
Blääk! Men snälla Kristin tycker ju att:
Ja, det kanske gör hans dag. Det kanske aldrig är någon som pratar med honom..
Vi fortsätter..arm i arm mot Peoples Park. han klappar min arm, pussar min arm, kramar mig, BLÖTLÄGGER mina kinder och berättar hur lik jag är Askungen...och att han är Musse.. När jag hostar dunkar han mig snällt i ryggen och ler...
If you where my teacher I would wash your feet!
Oh, thank U
You have very beautiful feet!
Eh, okey!
Det slutar med att killen som skulle en liten bit fram följer mig till tunneln, arm i arm, åker med till stationen innan mig och vinkar av mig..
Frågan lyder: Är jag för snäll :)

Kommentarer
Postat av: Pappabrun

Klart! Nåt sånt har väl inte hänt i Värnamo. Åtminstone har jag aldrig haft nån som vill tvätta mina fötter;).

Skönt att ni kommit fram ok. Njut av giftaslivet o var rädda om varje stund ni får.

Kramar fr adan o fam

2011-09-13 @ 20:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0