Hårt idag...

Började som vanligt onsdagen med Bootcamp.
Var ganska trött i morse och det var ju inte direkt bästa utgångspunkten för en AS jobbig Bootcamp..
Idag var nog en av de jobbigaste träningarna ever!

Men stolt känner jag ju mig nu och firar med att stilla min hunger med en välförtjänt lunch!

Senare bär det av till skolan och SEN, leverans från Cityshop.. alltid som en lillejul :)

Vi har ett hårt schema framför oss de kommande dagarna..
I morgon är det möte med handelskammaren, månadslunch och sen Ärtans vänner på kvällen som jag denna gång anordnar med Glenn & Gustav.. Det är peruk party :) BILDER KOMMER!! :)

Fredag kommer Anton Schön hit från Sverige så då blir det middag m.m.
Och lördag är det dags för Nätverksmingel med Handelskammaren på Waldorf Astoria med Hatt party..

Som sagt! Håll utkik efter uppdateringar!

kram


Kommentarer
Postat av: Katarina

Du är så duktig Kristin! Jag fattar inte att du orkar men det är ju en massa roliga saker du ska göra och då brukar allt gå lättare:-) Ser fram emot bilderna. Var rädd om dig! Stor kraaaaam

2012-02-22 @ 10:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0