Gemla Viltrestaurang

 
I går blev vi utbjudna på middag av Anders bror.
Han tog oss till Gemla som ligger utanför Alvesta.
Han tog oss till Viltrestaurangen som ligger utanför Gemla.
 
Alltså mitt i ingenstans.
 
Helt fantastiskt, där mitt i ingenstans ligger denna restaurang som serverar VILT.
Vildsvin, and, älg, rådjur, kräftor...
 
Vi fick Grillat Vildsvin, så mört att det bara föll sönder. Så gott!
Och själva atmosfären gjorde ju det INTE sämre!
 
Läs mer här :
http://gemlaviltrestaurang.se/
 
 
Var tvungen att testa kamern lite. Har ju inte riktigt tagit mig i kragen och lärt mig än...
 
 
   
 
 
Å lite fina människor :)
 
 
Tack Fredrik för en underbar kväll med god mat,
gott sällskap och fantastisk upplevelse :)
 
kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0